هتل برج هاي جميرا امارات

دبي به عروس خاورميانه معروف است و يكي از شهرهاي امارات متحده عربي است كه در 50 سال گذشته دستخوش تغييرات بزرگي شده است و به همين دليل دبي سالانه پذيراي ميليون ها مسافر از سراسر جهان است. . در سفر به دبي سازه هاي بي نظيري مانند برج خليفه، ساحل فوق العاده و صحراي پيامبر را خواهيد ديد كه در دنيا نخواهيد يافت. توجه به نكات مهم قبل از سفر به دبي يكي از مهم ترين مواردي است كه بايد به آن توجه داشته باشيد. در ادامه قصد دارد به طور كامل به موارد فوق بپردازد.



آب و هواي دبي در فصول مختلف چگونه است؟

آگاهي از آب و هوا يكي از نكات مهم قبل از سفر به دبي است. اين شهر در انتهاي خط استوا قرار دارد و بارندگي سالانه بسيار كمي دارد. در نتيجه آب و هواي اين شهر معمولا گرم است و براي كساني كه در مناطق سردسير و كوهستاني زندگي مي كنند، اين هوا نامساعد است و رطوبت زياد باعث تعريق مداوم مي شود. در اواسط بهار و تابستان هوا به طرز غير قابل تحملي گرم مي شود و ميانگين دما به حدود 48 درجه سانتي گراد مي رسد.

نوامبر تا فوريه معادل نوامبر تا اواخر فوريه است و بهترين زمان براي سفر به دبي است. دماي هوا در اين ماه ها بين 20 تا 27 درجه سانتي گراد است و مي توانيد در ساحل زيبا و جذاب دبي شنا كنيد. از مناظر لذت ببريد از هيجان كوير لذت ببريد.


مدت زمان پرواز تهران به دبي چقدر است؟

قبل از سفر به دبي، دانستن زمان پرواز بسيار مهم است. پرواز مستقيم تهران به دبي 2 ساعت و 20 دقيقه طول مي كشد.


بهترين هتل هاي دبي كجا هستند؟

هتل هاي زيادي در دبي وجود دارد. رزرو هتل قبل از سفر به دبي ضروري است. شهر مدرن دبي استانداردترين هتل هاي دنيا را براي مهمانان دارد.

در ادامه زيباترين و مدرن ترين هتل هاي اين شهر بي نظير ارائه مي شود.


هتل برج هاي جميرا امارات

هتل جميرا يكي از هتل هاي 5 ستاره دبي است. اين هتل داراي 400 اتاق و امكاناتي مانند صرافي ماهواره اي، صرافي، باشگاه ورزشي، رستوران هاي بي نظير با غذاهاي بين المللي و همچنين داراي سرويس رفت و برگشت رايگان به مراكز خريد دبي، مركز شهر دبي و غيره مي باشد.

هتل Endereço do Jumeirah: امارات، جاده شيخ زايد، برج هاي امارات



هتل رافلز

هتل پنج ستاره رافلز داراي 252 اتاق است و با 15 دقيقه رانندگي تا فرودگاه دبي فاصله دارد. مركز خريد وافي دبي در نزديكي اين هتل زيبا واقع شده است. امكانات اين هتل: سونا، جكوزي، استخر روباز، منوي رژيم غذايي ويژه، نگهداري از كودكان، سرويس اتاق VIP.

Naslov hotela Raffles: دوباج، بر دبي، مركز خريد وافي، جاده شيخ رشيد



هتل ها و تاج دبي

هتل تاج يكي از هتل هاي 5 ستاره شهر زيباي دبي است كه در قلب اين شهر واقع شده است. اين هتل 296 اتاق دارد كه هر اتاق منظره اي عالي از شهر دارد. هتل تاج رستوران هاي بسيار متنوعي دارد كه مي توانيد غذاهاي هندي، انگليسي، بين المللي، مديترانه اي، آسيايي و عربي را در آنها پيدا كنيد.

آدرس هتل تاج: مركز برج خليفه، دبي


هتل برج العرب جميرا

هتل برج العرب جميرا 7 ستاره است و داراي 202 اتاق در 27 طبقه است. امكانات هتل شامل 9 رستوران است كه مي توانيد انواع غذاهاي بين المللي را در آنها پيدا كنيد. اين هتل منظره اي فوق العاده از خليج فارس دارد.

آدرس هتل برج العرب جميرا: خيابان جميرا، دبي، امارات متحده عربي



هتل پارك حيات دبي

هتل پارك حيات يكي از هتل هاي 5 ستاره شهر زيباي دبي است و داراي 225 اتاق مي باشد. فاصله اين هتل تا فرودگاه دبي 2 كيلومتر، تا دبي مال و برج خليفه 15 دقيقه با ماشين و هتل ساحلي دبي حدود 30 دقيقه با ماشين مي باشد. شايان ذكر است امكاناتي كه اين هتل به مسافران خود ارائه مي دهد منحصر به فرد و منحصر به فرد بوده و در سفر به دبي تجربه خوشايندي را براي مهمانان به ارمغان مي آورد.

آدرس هتل پارك حيات: دبي، قايق بادباني و باشگاه گلف



هتل مينا سلام

هتل 5 ستاره مينا السلام دبي داراي 292 اتاق و چشم اندازي خيره كننده از دريا و خليج است كه تضاد جالبي با منظره دريا در اين شهر كويري ارائه مي كند. لازم به ذكر است كه اين هتل داراي ويژگي هاي خاصي مي باشد. اتاق هاي معلولين و سالمندان.

آدرس هتل مينا السلام: جاده جميرا، دبي، امارات متحده عربي



نتيجه

در طي اين مطالعه نكات مهمي قبل از سفر به دبي بررسي شد تا شما و عزيزانتان سفري شيرين و خاطره انگيز را تجربه كنيد. اگر در طول اقامت خود در دبي به خودرو نياز داريد، پيشنهاد مي شود از شركت سادات رنت خودرو اجاره كنيد. شايان ذكر است كه با استفاده از خدمات اجاره خودرو در دبي در هزينه و زمان خود صرفه جويي خواهيد كرد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.