برترین تمرین‌ها برای دبی مال

 

اگر گمان میکنید که فردی شجاع هستید، میتوانید به این قسمت مراجعه کنید. از ابوظبی: این مجموعه تفریحی از آنچه که تصور میکنید به ابوظبی نزدیکتر است. آکواونچر بیچ به بازدیدکنندگان امکان آبگرفتن در کنار ساحل آبی دریا و استفاده از امکانات ساحلی متنوع را میدهد. مارینا بیچ با دارا بودن طبیعت و چشم انداز فوق العاده بعنوان یکی دیگر از سواحل محبوب مردم ساکن در دبی و همچنین توریست ها و گردشگران شناخته شده می باشد. متراژ این سوئیت 64 متر است و ویو زیبایی رو به اقیانوس و طبیعت اطراف دارد. سوئیت پانوراما: سوئیت های بی نظیر پانوراما با دو طبقه، ۲۲۵ تا ۳۱۵ متر مربع وسعت دارند و برای اقامت شاهزادگان و چهره های سرشناس طراحی شده اند تا اقامت رویایی را تجربه کنند. در این پارک موضوعی که بالغ بر 140000 متر مربع وسعت دارد، می توانید اوج لذت و هیجان را تجربه کنید. اما مزایای خرید پکیج VIP این است که می توانید به تنقلات و شیرینی ها و نوشیدنی های مخصوص دسترسی داشته باشید، امکان تجربه مرد آهنین در بخش مارول وجود دارد، برای رزرو و انتخاب صندلی در برخی نمایش ها و جاذبه ها در اولویت قرار می گیرید، می توانید از یک راهنمای تور به اندازه ۵ ساعت استفاده کنید و دسترسی فوری به کلیه رایدها و جاذبه ها خواهید داشت. پس از این بخش می توانید به قهرمانان نجات تبدیل شوید که این افراد ماموریت دارند که شهر را از دست افراد شرور خلاص کنند. برای طرح پرسش های خود می توانید به شماره تماس مجموعه سفیران سفر مراجعه کرده و با مشاورین آن در ارتباط باشید. چشم دبی (Ain Dubai) بزرگترین چرخ و فلک دنیا، همان نقطهای است که در سفرتان با تور دبی به دنبالش میگردید! اگر می خواهید بزرگ ترین شهربازی سرپوشیده جهان را ببینید؛ در سفرتان به دبی سری به شهربازی آی ام جی بزنید.

هتل پولمن دبی جمیرا لیکس تاورز (Pullman Dubai Jumeirah Lakes Towers) یکی از هتل های ۵ ستاره شیخ زاید دبی است که نزدیک به اسکله ی جبل علی و مدیا سیتی قرار دارد. یکی از بهترین مراکز گردشگری و تفریحی در دبی شهربازی آی ام جی نام دارد. شهربازی آی ام جی ورلد دبی را می توان یکی از بهترین مراکز تفریحی دبی دانست که هر ساله گردشگران بسیاری را در خود جای می دهد و جامعه هدف آن علاوه بر بچه ها افراد بزرگسال نیز می باشد و بی شک هر فردی می تواند بیشترین لذت را از این شهربازی ببرد. متاهلون نیز یکی دیگر از شگفتی های IMG دبی است. همچنین می توانید از طریق مترویی در نزدیکی مرکز خرید امارات به این شهربازی دبی بروید. این مرکز شامل فروشگاههای معتبر، رستورانهای بینالمللی و سینماهای پیشرفته میشود. مطمئناً با شنیدن نام دبی به دنبال یک شهر مدرن و پیشرفته میگردید، به همین دلیل جای تعجبی نداشته که بتوانید محبوبترین مکانهای گردشگری دبی را مشاهده نمایید. جالب است بدانید که این شهربازی همچنین، بزرگترین تم پارک سرپوشیده با دمای کنترل شده در جهان است.دما این مجموعه، توسط پیشرفته ترین تجهیزات سرمایشی کنترل می شود؛ درنتیجه، با وجود گرمای شدید و سوزان دبی، هوای پارک IMG بسیار مطبوع و خنک است.

در واقع پیش از اینکه این موزه تأسیس شود این ساختمان به عنوان یکی از عجایب معماری در جهان شناخته میشد و یکی از بزرگترین پروژههای شهر دبی بود. در واقع به دلیل وجود همین مکانها و جاهای دیدنی که در این شهر گرد هم آمدهاند، دبی به عنوان یکی از مقاصد مهم گردشگری در سالهای اخیر شناخته شده است. هتل هانتد را می توان اولین بخش این شهربازی دانست که با داخل شدن به این هتل انواع صحنه های وحشتناک از یک قتل و قاتل را مشاهده خواهید کرد که در این هتل بی شک ترس بر وجود شما غلبه خواهد نمود. این شهربازی با اینکه تنها 3 سال از افتتاحش میگذرد توانسته صندلی خوبی را در میان جاذبه های تفریحی دبی به خود اختصاص دهد و بی شک یکی از مناطقی است که در سفر به دبی توجه شما را نیز به خود جلب خواهد کرد. بازارهایی همچون رایپ (Ripe Market) با فروش محصولات کشاورزی اورگانیک و بازار فلی (Dubai Flea Market) با فروش اجناس دست دوم در این پارک برگزار میشوند که توجه افراد زیادی را به این پارک جلب کردهاند. با مترو : دنیای ماجراجویی آی ام جی، ایستگاه مستقیم مترو ندارد؛ اما با استفاده از تاکسی میتوانید از ایستگاه متروی مرکز خرید امارات زیر خود را به این مجموعه برسانید. شهربازی آی ام جی ورلد دبی هم محلی لذت بخش برای کنجکاوان بوده و هم می تواند بهترین مرکز برای انجام تفریحات هیجان انگیز باشد. ساحل کایت یکی از بهترین ساحل های عمومی دبی برای گروه های خانوادگی و دوستانه است.

سرسره های آبی مهیج، پارک آبی کوچکتر برای تفریح کودکان از خصوصیات این پارک آبی است که توجه گردشگران و توریستها را از سراسر جهان به خود جلب می کند و یکی از تفریحات جذاب دبی است. جالب است بدانید این شهربازی یکی از بزرگترین شهربازیهای سرپوشیده در این منطقه به حساب میآید که توانسته از زمان قدیم تاکنون دمای این محدوده را به خوبی کنترل کند. یکی از بخش های جذاب و پر هیجان این شهر بازی، بخش مارول می باشد که اصولا بر مبنای شخصیت های محبوب کارتون مارول طراحی شده است. سواری شگفت انگیز با گومبال: اگر قصد دارید از شهر المور بازدید کنید؛ کافی است در این سفر شگفت انگیز با گومبال همراه شوید. استخر غار با دو آبشار بسیار زیبا یک استخر عجیب، جالب و آرامش بخش می باشد که عمق آن مانند اقیانوس به آرامی زیاد می شود. در مرکز خرید دبی مال قسمتی وجود دارد که به نام سوق معرفی می شود. سالانه بیش از ۵۰۰ رویداد در این مرکز برگزار میکنند. این رویداد از ساعت ۸ شب تا ۱۲ نیمه شب برگزار خواهد شد. در حال حاضر قیمت بلیط رویداد ۱۴۹ درهم است که ممکن در هر لحظه تغییر کند بنابراین ثابت نخواهد بود. Robbie’s Lair در شهر تنبل: ۰.۹۰ متر و برای کودکانی که همراه یک شخص بزرگسال وارد می شوند؛ قد کم تر از ۰.۹۰ متر محدودیتی ایجاد نمی کند. این تمیزی آب باعث شده تا محبوبیت بالایی را کسب کند و افراد بسیاری جهت تفریح و شنا در سواحل دبی، به این ساحل مراجعه نمایند. این فرودگاه پس از پذیرایی از 89.1 میلیون مسافر بین المللی در سال 2019، پنج سال متوالی این عنوان را کسب کرده است. این مجموعه تفریحی اولین مجموعه تفریحی بسیار بزرگ و موضوعی در دبی شناخته میشود و لازم است بدانید این پارک به چهار قسمت تقسیم بندی شده که دو قسمت از این چهار بخش موضوعی به دو برند مشهور دنیای سرگرمی یعنی کارتون نتورک ( Cartoon Network ) و مارول ( Marvel ) اختصاص داده شده است که بسیار مبهوت کننده است و در ادامه ” بلوار آی ام جی ” و ” دره گمشده دایناسورها ” دو بخش دیگر این مجموعه را تشکیل می دهند که مفاهیم اصلی آنها توسط گروه آی ام جی ساخته و طراحی شده است و قول می دهیم که کلی تجربه های جدید را در این مجموعه کسب می کنید .

دستگاههای خودپرداز در ورودی اصلی و در مجاورت صندوقهای امانات در بولوار آی ام جی و در لابی ورودی پارک قرار گرفتهاند. دبی جاذبه های دیدنی فراوانی دارد که خیلی از آنها هزینه ی ورودی ندارند. اینجا همان جایی است که شما در تور دبی گردی حتما باید از آن دیدن کنید. آیا کودک شما هم رویای ملاقات مرد عنکبوتی را دارد؟ اگر فرد بزرگسالی به همراه کودک قصد دارد بازی کند؛ لازم است قد وی حداقل ۱.۰۵ متر باشد. قیمت بلیط پارک آبی اسپلش پد برای ورود یک بزرگسال و یک کودک ۱۰۰ درهم است. قیمت تقریبی بلیط,۳۰۰ تا ۳۵۰ درهم است که با خرید اینترنتی تخفیفاتی قائل می شوند. با مترو: نزدیکترین ایستگاه مترو به برج العرب، مترو ۲-۱ cancna است و ۳۵۰ متر تا هتل فاصله دارد. بن تن 5 بعدی، قهرمان جنگ زمان: یک سینمای 5 بعدی با گنجایش 240 نفر در این قسمت قرار دارد که بدون شک هیجان زیادی برای مخاطب به همراه دارد. بن تن ۵ بعدی، قهرمان جنگ زمان: یک سینمای ۵ بعدی با گنجایش ۲۴۰ نفر در این قسمت قرار دارد که بدون شک هیجان زیادی برای مخاطب به همراه دارد. شهربازی آی ام جی ورلد دبی به عنوان بزرگترین و پهناور ترین شهر بازی در دنیا شناخته شده و به همین دلیل بی شک بخش هایی خواهد داشت که می توانید از آنها لذت ببرید. از راهرو هایی ترسناک با موجوداتی ترسناک عبور خواهید کرد. برای ورود به شهربازی آی ام جی دبی باید از بلواری به همین نام عبور کنید.

پایانه شماره سه مخصوص پروازهای امارات و کانتاس اسپانیا (یکی از بزرگترین شرکت های هواپیمایی جهان) میباشد و دومین ساختمان بزرگ دنیا به شمار میرود. این مجموعه به چهار قسمت تفریحی تقسیم بندی شده است که می توان به : عجایب ، شبکه کارتون ، دره گم شده ماجراهای دایناسورها ، سینما سه بعدی تفرجگاه IMG و جاذبه های تفریحی را می توان نام برد . اگر مایل باشید کلیه قوانین و شرایط ورود به مجموعه شهربازی موضوعی IMG دبی را مطالعه کنید در وب سایت رسمی مجموعه، فایل PDF پانزده صفحه ای موجود است. در کلیه اتاقها تلوزیون ماهواره ای ال سی دی، دسترسی به اینترنت، مینی بار و وسایل تهیه چای و قهوه موجود می باشد. برای استفاده از امکانات چتربازی در دبی باید زمان مورد نظر خود را هنگام تهیه بلیط انتخاب کنید. کافیست در این شهر نام پیست اسکی دبی را به راننده ذکر کنید تا وی در مدت زمان کوتاهی شما را به محل مورد نظرتان برساند. در این پارک امکانات تفریحی و سایر امکانات و وسایل گوناگون موجود است که موجب می شود تا گردشگران به محض ورود ساعاتی طولانی بتوانید با سرگرم شدن با وسایل گوناگون وقت گذرانده و تفریح نمایید. رنگ ماده مستقیماً به درصد فلزات موجود در ترکیب آن بستگی دارد. همچنین شما به هیچ عنوان، حق آوردن وسایلی چون سلاح سرد یا گرم، نوشیدنیهای الکی، پوشش نامناسب، مواد مخدر، اسکوتر، وسایل آتش بازی، حیوانات خانگی و صندلی تاشو را ندارید. نکته قابل توجه اینجاست که در ساخت ترن های اصلی این مجموعه برای ساخت این شهربازی از شخصیت های کارتون های مشهور الهام گرفته شده است ، برای مثال : ترن هوایی مجازی برگرفته از کارتون هالک است ( با استفاده از عینک های ۳ بعدی ) و یا ترن هوایی چرخان که از کارتون مرد عنکبوتی انتقام دکتر آک برگرفته شده است .

آسیایی ها، هندی ها دیگر اصلی ترین مهاجران به دبی شناخته می شوند، پس از انقلاب ایران بخش قابل توجهی از ایرانیان به علت مستقر شدن ثروتمند ترین و تحصیل کرده ترین جمعیت ایرانیان در دبی، به این کشور مهاجرت کردند. ولی باید یادآور گردید که همه امور مذهبی و دینی مربوط به حکومت، از طریق اداره اوقاف جعفری که در دوبی مستقر است، اداره میگردد و سایر امور مذهبی مربوط به جمهوری اسلامی ایران از طریق مسجد امام حسین† اداره و پیگیری میشود. اگر در سفر به دبی چهار نفر هستید و می خواهید اقامتی به یادماندنی و لوکس را در این شهر تجربه کنید، پیشنهاد می کنیم که اتاق خانوادگی دو خوابه هتل ان اچ پالم جمیرا را رزرو کنید. ممکن است این موارد در وهله اول سبب ناامیدی و کاهش شور و شوق شما شود؛ اما به شما این اطمینان را خواهیم داد که رعایت این موارد، میتواند محیطی آرام، ایمن و شاد را برای شما به وجود آورد؛ اگر از افراد بومی یا مسافری هستید که در طی سال چندین مرتبه به دبی سفر میکنید، میتوانید حق اشتراک سالانه این شهربازی را خریداری کنید تا بتوانید برای یکسال از تمامی خدمات این مجموعه از جمله تمامی بازیها، مراکز خرید، رستورانها و کافهها بهرهمند شوید. شیعیان این کشور، متعلق به قبیله بحارنه هستند که ممکن است این قبیله در حدود سیصد سال پیش، با قبول مذهب تشیع از قبایل نعین به وجود آمده باشند؛ گرچه بعضیها معتقدند این مردمان، از ساکنان اصلی و بومیان ناحیه هستند که به دست اعراب شکست خوردهاند. شهربازی آی ام جی دارای چهار بخش اصلی است که مارول اولین بخش آن است. همانند بازار دراگون مارت اصلی، این بازار نیز یک مرکز خرید چینی و دارای انواع کالاها اعم از پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم برقی، الکترونیکی، لوازم منزل و …

گردشگران در این دهکده می توانند بسیاری از بناهای مشهور دنیا را از 32 کشورو 80فرهنگ مختلف در شهر دبی را از نزدیک ببینند و با آداب و رسوم و فرهنگ کشورها و آشنا شوند و سوغاتی ها و لوازم سنتی مخصوص هر کشوری را خریداری نمایید . با دیدن خانههای قدیمی و لباسهای سنتی کودکان میتوانند درباره آداب و رسوم و سنتهای اماراتی بیاموزند. مسافران بخش بیزینس کلس و ویآیپی، میتوانند از خودروهای اختصاصی با رانندهی اختصاصی، سرویس راهنمای شخصی و لنژهای مخصوص استفاده کنند. این مجتمع که در سطح جهانی شناخته شده است، به دلیل ترکیب فوقالعاده سرگرمکننده، جذاب و زیبا، یک جاذبه بزرگ برای تعداد بسیار زیادی از گردشگران و مسافران میباشد. این جزیره در بین تمامی افراد محلی و بومی دبی و همچنین در بین تمامی گردشگران و مسافران بسیار پرطرفدار و حائز اهمیت است. در این شهربازی، بازیهای مختلف و هیجانانگیزی برای جلب توجه مخاطبان وجود دارد؛ اما باید بدانید که اکثر گردشگران و حتی افراد بومی در کنار سایر تفریحات از دمای مطلوب آن لذت میبرند؛ اگر میخواهید تجربه لذتبخشی را از حضور در این شهربازی برای خود به یادگار بگذارید، میبایست قوانین اینجا را رعایت کنید. در سال های اخیر با سرمایه گذاری های قابل توجه در دبی شاهد پیشرفت چشمگیر آن بوده ایم. برای ساخت این برج چیزی در حدود سه سال زمان صرف شد؛ بهطوری که در چهارم ژانویه سال ۲۰۱۰ این برج بهطور رسمی افتتاح شد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.