مشاغل پردرآمد در قبرس شمالی برای ایرانیان


برای یافتن مشاغل مفید برای ایرانیان و سایر خارجی ها در قبرس شمالی و همچنین اطلاعات مهم در مورد کار در قبرس، بهتر است ابتدا سیستم اقتصادی این کشور را بررسی کنید.

بهترین مشاغل در قبرس شمالی (عمدتاً در اقتصاد قبرس)

ارکان اصلی اقتصاد قبرس شمالی سه صنعت است: صنعت گردشگری، صنعت ساختمان و صنعت آموزش. قبرس شمالی به دلیل موقعیت استراتژیک، امنیت بالا و طبیعت و دشت های منحصر به فرد بهترین بستر برای بازدید، ساخت و ساز و زندگی دانشجویی است.

مشاغل مرتبط با بخش گردشگری

تاریخچه گردشگری در قبرس به هزاران سال پیش برمی گردد. این جزیره به دلیل آب و هوای معتدل مدیترانه ای، سواحل زیبا و میراث فرهنگی غنی، از دیرباز مقصدی محبوب برای گردشگران بوده است.

تاریخچه شرکت های مرتبط با گردشگری در قبرس

انقلاب صنعتی در نیمه دوم قرن هجدهم تغییرات قابل توجهی در نحوه تولید، حمل و نقل و ارتباطات ایجاد کرد. این تغییرات همچنین تأثیر قابل توجهی بر گردشگری داشت و منجر به ظهور صنعت گردشگری مدرن شد. جدای از این عوامل، مردم به طور منظم کار می کردند، درآمد ثابت و اوقات فراغت داشتند ظهور مرخصی برای استراحت یا تعطیلات و درآمد ثابت و دائمی صنعت گردشگری را در سراسر جهان شکل داد. اختراع قطارها، کشتی‌های بخار و هواپیما سفر به مقاصد مختلف گردشگری را آسان‌تر و راحت‌تر کرد. در نتیجه تعداد گردشگران افزایش یافت. قبل از این دوران، برای اعضای طبقه متوسط ​​غیرعادی بود که برای تفریح ​​به خارج از کشور سفر کنند. اما با انقلاب صنعتی، سفر و تعطیلات جزئی از برنامه های بیشتر مردم شد

سواحل قبرس همیشه شهرت جهانی داشته اند. امروزه، این سواحل همچنان هر ساله در رتبه اول اروپا قرار دارند (لینک مقاله به زبان انگلیسی). تابستان های دلپذیر مدیترانه ای و زمستان های آفتابی و خنک، قبرس را به یکی از اولین انتخاب های گردشگران از سراسر جهان تبدیل کرده است. وجود هتل های لوکس بین المللی با کازینوهای بزرگ و قانونی برای گردشگران بسیار جذاب شده است. ساحل ماراس یکی از زیباترین سواحل قبرس است و از قرن گذشته میزبان برخی از مجلل ترین هتل های جهان بوده است.

شهر مرعش که به واروشا نیز معروف است یکی از زیباترین مقاصد گردشگری این جزیره بوده است. هتل های بلند و لوکس متعلق به ثروتمندترین افراد جهان از جمله پادشاه ایران، سوفیا لورن و ملکه انگلیس و همچنین هتل های رزرو شده بین سال های 1950 تا 2020 خالی مانده اند. . این شهر..

شهر زیبای ماراس که پس از درگیری های داخلی در قبرس به عنوان یک شهر مرزی توسط سازمان ملل محافظت می شود. بخش شمالی ماراس توسط دولت قبرس شمالی به عنوان یک جاذبه تاریخی به روی عموم باز شده است.

دیدنی های قبرس شمالی

آب و هوا آب و هوای فوق العاده قبرس euromy.info که شامل بیش از 320 روز آفتابی در سال است، مردم نوردیک را بسیار جذاب می کند. گردشگران زیادی از کشورهای سرد روسی زبان و اسکاندیناوی در تمام طول سال به قبرس شمالی می آیند و حتی در پاییز و زمستان نیز از دریا استفاده می کنند.

طبیعت

قبرس به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی خود محل استراحت پرندگان مهاجری است که در طول سال بین اروپا و آفریقا پرواز می کنند. ما دو بار در سال در قبرس گروه‌هایی از پرندگان مهاجر را مشاهده می‌کنیم: یک گروه مهاجرت به سمت شمال بین مارس و می (آوریل-مه) و یک گروه مهاجرت به سمت جنوب بین ماه‌های آگوست و اکتبر (اکتبر-نوامبر).

بهترین مکان برای تماشای پرنده، ارتفاعات کارپاز مانند قلعه کانتارا و ارتفاعات گیرنه است.

فلامینگوهای مهاجر را می توان به صورت گروهی در فاماگوستا و باتلاق های کرا مشاهده کرد.

در سال 2015 یک فلامینگوی سیاه در قبرس دیده شد که تنها فلامینگوی سیاهی است که تا به حال دیده شده است. کارشناسان معتقد بودند که این فلامینگو به دلیل بیماری های ژنتیکی سیاه است. این فلامینگو از پایان فصل در هیچ نقطه دیگری از جهان دیده نشده است. بسیاری از مردم برای دیدن فلامینگوها در حال پرواز به قبرس می آیند.

در مناطق کوهستانی قبرس، آهو و بزهایی وجود دارند که متعلق به چوپانان محلی نیستند، اما با گردشگران دوست هستند و وحشی نیستند.

دلفین ها را می توان در گروه های کوچک در ساحل کارپاز و در غلاف های بزرگ در امتداد ساحل مشاهده کرد. اخیرا ماهیگیران محلی زیر نظر سازمان محیط زیست تلاش می کنند دلفین ها را اهلی کنند اما اکثر این دلفین ها رام نمی شوند و از انسان می ترسند.

آفتاب‌پرست‌های شگفت‌انگیز قبرس را می‌توان در فصل گرم سال نیز دید که به آرامی در مسیرها و باغ‌ها حرکت می‌کنند و با توجه به موقعیت مکانی رنگ‌های خود را تغییر می‌دهند.

بیش از 100 گونه قارچ در قبرس یافت شده است که بیشتر آنها خوراکی هستند.

بدیهی است که وقتی از حیات وحش قبرس صحبت می کنیم، باید به خرهای کارپاسیا اشاره کنیم که یکی از گنجینه های گردشگری قبرس شمالی هستند! بسیاری بر این باورند که آنها وحشی هستند، اما در واقع، تعداد زیادی از آنها در اصل حیوانات اهلی بودند که پس از درگیری بین ترک‌ها و یونانیان جزیره در دهه هفتاد باقی ماندند و در منطقه شمالی قبرس، کارپاتوس متمرکز شدند. . در حال حاضر در یک منطقه حفاظت شده در طبیعت زندگی می کنند و زیر نظر تیم های پزشکی شیر این حیوان برای تولید محصولات آرایشی و بهداشتی به فرانسه ارسال می شود. در خیابان‌های کارپاز می‌توان آن‌ها را دید که در کلبه‌های امن و زیبای خود زندگی می‌کنند یا برای تفریح ​​و حمل غذا می‌آیند. گونه آنها کوچکتر از گونه های معمولی است.

از اواخر ماه می تا اوایل آگوست (ژوئن-ژوئیه-مرداد)، لاک پشت های آبی در ساحل طلایی در کارپاز و در ساحل آلاگادی در گیرنه لانه می کنند. تمام فعالیت های آنها پس از تاریک شدن هوا انجام می شود و گروه های تور تماشای لاک پشت مجاز به استفاده از چراغ قوه یا نزدیک شدن به ساحل بیش از حد معین نیستند.

سواحل قبرس شمالی بیشتر شنی است. برخلاف قبرس جنوبی که طبیعت کوهستانی و سواحل صخره ای دارد، قبرس شمالی دارای دشت های وسیع و سواحل شنی طلایی است. به عنوان مثال ساحل کارپاز که از نظر زیبایی قابل مقایسه با سایر نقاط جهان نیست، ساحلی به نام ساحل طلا دارد که شن های آن واقعاً مانند دانه های طلا زیر نور خورشید می درخشد. سواحل قبرس به عنوان تمیزترین ساحل اروپا شناخته می شود و گردشگران زیادی فقط برای استفاده از دریا و ساحل به این کشور می آیند.

سواحل معروف قبرس شمالی:

ساحل آلاگادی یا ساحل لاک پشت در گیرنه در فصل لانه سازی لاک پشت گردشگران زیادی را به خود جذب می کند.

لانگ بیچ محبوب ترین ساحل در قبرس شرقی است، این ساحل شنی طولانی است که تقریباً ده کیلومتر امتداد دارد و رونق قابل توجهی در کار ساخت و ساز در اطراف این منطقه داشته است. این منطقه دارای ورزش های آبی لوکس است و گردشگران می توانند با استفاده از تمامی امکانات از آن لذت ببرند.

پالم بیچ در شهر فاماگوستا. نزدیک ترین ساحل به شهر واروشا یا مراش است. آب این ساحل بسیار زلال و تمیز است، بنابراین هنگام استفاده از دریا می توانید ماهی های زیبایی را ببینید.

بناهای تاریخی اولین ساکنان جزیره قبرس (هزاره چهارم تا هفتم قبل از میلاد) شکارچیان فصلی بودند. این حیوان شبیه یک فیل کوچک است. از این دوران، مواد غذایی نگهداری شده در بزرگترین موزه های جهان پیدا شده است. قایقی با سفال قرمز (به دلیل وجود معادن مس در جزیره) در جزیره قبرس پیدا شد و متعلق به 3000 سال قبل از میلاد است.

هزار سال قبل از میلاد مسیح، قبرس یک مرکز تجاری مهم در منطقه بود و عمده صادرات آن سرامیک و مس بود. بسیاری از بنادر اصلی قبرس در حال حاضر تاریخی در این دوره ساخته شده اند. قبرس به دلیل ثروت زیاد ساکنان و منابع طبیعی فراوان، همواره مورد حمله دزدان و سارقین قرار می گیرد. این بنادر در طول تاریخ بارها تخریب و بازسازی شده اند.

قبرس در طول تاریخ محل امپراتوری های بزرگی مانند روم، ایران و یونان بوده است و آثار باستانی آن متاثر از سبک های هنری این امپراتوری ها بوده است. برخی از مهمترین آثار تاریخی قبرس شمالی به شرح زیر است:

• معبد بلاپایس (گیرنا): در قرن هفتم توسط مردمی که پس از حمله صلاح الدین و سقوط اورشلیم به قبرس پناهنده شدند، ساخته شد.

• قلعه باستانی گیرنه: این قلعه در نزدیکی بندر گیرنه واقع شده است. بنای این بنا به قرن دهم قبل از میلاد برمی گردد، اما در قرن هفتم که امپراتوری بیزانس بر قبرس حکومت می کرد، این کاخ برای حفاظت از شهر ساخته شد.

قلعه های صلیبی: سه قلعه صلیبی در شمال قبرس برای محافظت از جزیره در برابر حملات اعراب و مسلمانان ساخته شد. این سه قلعه شامل قلعه های زیر می شود: قلعه کانتارا، قلعه بوفونتو و سنت هیلاریتون. ساخت این قلعه ها به قدری پیشرفته بود که فردی که بالای قلعه می ایستاد می توانست از دور قلعه کناری را ببیند.

• قلعه کانتارا (Boaz): قلعه کانتارا یکی از سه قلعه صلیبی در قبرس است که در ارتفاع 690 متری از سطح دریا در کوه های کانتارا در شبه جزیره کارپاس قرار دارد. این قلعه در اواخر قرن دوازدهم یا اوایل قرن سیزدهم ساخته شد و به عنوان یک قلعه مرزی برای محافظت از جزیره در برابر حملات مسلمانان عمل می کرد.

• قلعه بوفونتو: قلعه بوفونتو یکی از سه قلعه صلیبی در قبرس است که در ارتفاع 950 متری از سطح دریا در کوه های بوفونتو در شمال جزیره قرار دارد. این قلعه در اواخر قرن دوازدهم یا اوایل قرن سیزدهم ساخته شد و به عنوان قلعه مرزی برای محافظت از جزیره در برابر حملات مسلمانان مورد استفاده قرار گرفت.

• قلعه سنت هیلاریتون: تاریخچه قلعه هیلاریتون به قرن یازدهم باز می گردد. در آن زمان راهبی به نام هیلاریون در این مکان زندگی می کرد که صومعه ای در اینجا تأسیس کرد. در قرن دوازدهم، صلیبیون صومعه را به یک قلعه تبدیل کردند.

• مسجد سلیمیه: واقع در شهر لفکوشا، پایتخت قبرس شمالی. این مسجد در قرن سیزدهم ساخته شد.در سال 1571 قبرس توسط امپراتوری عثمانی فتح شد و این مسجد به مسجد تبدیل شد.

قلعه فاماگوستا: ساخت قلعه فاماگوستا در سال 1211 آغاز شد و در سال 1230 به پایان رسید. این قلعه به دستور پادشاه قبرس Guillaume de Lusigan ساخته شده است. قلعه فاماگوستا یکی از بزرگترین قلعه های صلیبی در قبرس بود و نقش مهمی در دفاع از جزیره در برابر حملات مسلمانان داشت. قلعه فاماگوستا یکی از مکان های اصلی نمایشنامه اتللو اثر ویلیام شکسپیر است. در این نمایشنامه، ژنرال جنگی اتللو توسط همسرش ددمونا به خیانت متهم می شود و در نهایت او را می کشد. اتللو و ددمونا در قلعه فاماگوستا زندگی می کنند، جایی که مرگ آنها اتفاق می افتد. به همین دلیل این قلعه به قلعه اتللو نیز معروف است.

• شهر باستانی سولی (یورتا گوزل): این شهر باستانی در سواحل خلیج مورفو قرار دارد و از قرن دهم قبل از میلاد مسکونی بوده است. آثاری چون معابد، آمفی تئاتر و حمام های رومی در این شهر یافت شده است. برخی از مورخان معتقدند که معماران این بنا ایرانی بوده اند. چون شباهت زیادی به آثار ایران باستان دارد.

• کلیسای مارتین (گوزل یورت): این کلیسا که در قرن پانزدهم ساخته شده، یکی از مهم ترین کلیساهای قبرس شمالی است. این کلیسا دارای معماری ایتالیایی و نقاشی ها و مجسمه های زیبا است.

• خانه آبی یا کوشک ماوی (گیرنه): ساخت ماوی کوشک در سال 1760 آغاز شد و در سال 1762 به پایان رسید. این بنا به دستور حسین پاشا، حاکم قبرس ساخته شد. ماوی کوشک به عنوان ویلای تابستانی برای حسین پاشا و خانواده اش خدمت می کرد.

• کنیسه حواری (کرباس): ساخت کلیسای کارپاس در قرن یازدهم آغاز شد و در قرن سیزدهم به پایان رسید. این کلیسا به دستور پادشاه قبرس نیکلاس لوزینینان ساخته شد. کلیسای کارپاس در گذشته کلیسای جامع کلیسای ارتدکس قبرس بوده است.

کلیسای آنتیفونیتیس (Gyrene): کلیسای آنتیفونیت یک کلیسای ارتدکس یونانی است. این کلیسا در قرن دوازدهم ساخته شده است و به دلیل معماری زیبا و نقاشی های دیواری خود مورد توجه گردشگران قرار گرفته است.

• دیوارهای شهر قدیمی لفکوسا: این دیوارها در قرن شانزدهم توسط امپراتوری عثمانی ساخته شد و برای محافظت از شهر در برابر حملات استفاده می شد. این دیوارها شامل 11 برج و 5 دروازه است.

قبرس امن ترین کشور جهان در میان کشورهایی با جمعیت کمتر از 5 میلیون نفر و همچنین پنجمین کشور امن در جهان از 193 کشور جهان است. امنیت در قبرس شمالی بسیار بسیار بالاست و قابل مقایسه با ایران یا ترکیه و حتی کشورهای اروپایی نیست.

عوامل مختلفی در امنیت قبرس شمالی موثر است. دلایل عبارتند از:

نیروهای امنیتی: قبرس شمالی دارای نیروهای امنیتی قوی و مؤثری است که در سراسر کشور مستقر شده اند. این نیروهای امنیتی وظیفه حفظ امنیت شهروندان و گردشگران را بر عهده دارند. پلیس قبرس بسیار مهم و هوشمند است و همه چیز را کنترل می کند.

آموزش و فرهنگ: قبرس شمالی دارای فرهنگ قوی و ارزش های سنتی است که بر اهمیت حفظ امنیت و صلح تأکید دارد.

ثبات سیاسی: قبرس شمالی کشوری با ثبات سیاسی است که به کاهش جرم و جنایت کمک می کند. عدم حضور پناهندگان در این کشور و نداشتن مجوز ورود از کشورهایی مانند افغانستان و سوریه امنیت را تضمین می کرد. هیچ فقری در قبرس شمالی وجود ندارد و هیچ فقیر، فروشنده خیابانی یا لاشخور در هیچ کجای این کشور وجود ندارد.

هزینه کم فعالیت روزانه در قبرس شمالی واحد پول ترکیه است که آن را برای همه خارجی ها جذاب می کند. به گزارش ایران، می توان گفت که هزینه زندگی روزانه مشابه خریب است اما با کیفیتی بسیار متفاوت. غذای روزانه در قبرس کاملا ارگانیک و سالم است.

تعطیلات

قبرس شمالی کشوری غنی از فرهنگ و تاریخ است که جشن ها و فستیوال های زیادی برگزار می کند. این جشنواره فرصت بسیار خوبی را برای گردشگران فراهم می کند تا از فرهنگ و سنت های این کشور لذت ببرند.

برخی از مهم ترین جشنواره های قبرس شمالی عبارتند از:

جشنواره کیپریا: این جشنواره یکی از بزرگترین و مهم ترین جشنواره های فرهنگی قبرس شمالی است. این جشنواره هر ساله در ماه های می و ژوئن برگزار می شود و شامل کنسرت های موسیقی، اجرای تئاتر، اپرا و سایر فعالیت های فرهنگی است.

جشن انگور: این جشنواره هر ساله در ماه اوت برگزار می شود و به جشن برداشت انگور اختصاص دارد. در این جشنواره مردم می توانند از محصولات مختلف انگور مانند شراب، آبجو و گدازه لذت ببرند.

جشنواره زیتون: این جشنواره هر ساله در ماه نوامبر برگزار می شود و به جشن برداشت زیتون اختصاص دارد. مردم در این جشن از روغن زیتون استفاده می کنند. شما می توانید از محصولات مختلف روغن زیتون مانند زیتون سیاه و زیتون سبز لذت ببرید.

جشنواره موسیقی سنتی قبرس: این جشنواره هر ساله در ماه ژوئن برگزار می شود و به اجرای موسیقی سنتی قبرس اختصاص دارد.

جشنواره آب: این جشنواره هر ساله در ماه اکتبر برگزار می شود. قبرس مزارع بزرگ جو دارد و تولید و صادرات آب جو یکی از ارکان اصلی اقتصاد این کشور است.

جشنواره غذای قبرس - این جشنواره هر ساله در ماه سپتامبر برای نمایش غذاهای سنتی قبرس برگزار می شود.

جشنواره نارنجی در گوزلیورت

جشنواره گل ارکیده در هیسارکوی

جشنواره پیله ابریشم (مه) در بلپای، گیرنه

جشنواره کله (خرداد-تیر) به دعوت خواننده معروف چاهان برگزار می شود.

نمایش راکی ​​قبرس

جشنواره تئاتر قبرس (در ماه سپتامبر)

جشنواره گردو در لفکادا

تاریخ جشنواره Lefka

جشنواره رقص سالسا

جشنواره خرنوب در تاتلی سو (سپتامبر)

جشنواره توت فرنگی در یشیل ایرماک

کار در قبرس در بخش گردشگری

ابتدا باید توجه داشت که گردشگری یکی از چهار حوزه کسب و کار است که خارجی ها به طور کامل مجاز نیستند. چهار حوزه کاری که 100% برای خارجی ها مجاز نیست عبارتند از: گردشگری - تجارت بین المللی - ساخت و ساز - حمل و نقل. به عنوان مثال، مجوز آژانس مسافرتی برای خارجی ها با سهم مشارکت 49 (خارجی) و 51 (قبرسی) صادر می شود، در حالی که مجوز کار در آژانس های مسافرتی یا کار در هتل ها به طور کامل صادر می شود.

هر شغلی که پاسخگوی نیاز گردشگران در قبرس شمالی باشد پتانسیل درآمد بالایی دارد. این حرفه ها ممکن است شامل مدیریت هتل، آشپزی، خدمات، سرگرمی و غیره باشد.

کسانی که در زمینه گردشگری تخصص دارند می توانند گردشگرانی از کشورهای مختلف به قبرس شمالی بیاورند و درآمد خوبی در این زمینه کسب کنند. افرادی که دانش و تجربه در زمینه هتلداری و تسلط خوب به زبان های انگلیسی و ترکی دارند نیز فرصت های شغلی بسیار خوبی در این کشور خواهند داشت.

مشاغل مرتبط با ساخت و ساز

رونق ساخت و ساز در قبرس شمالی در سال های اخیر شاهد رشد بی سابقه ای بوده است. این به دلایل بسیاری از جمله افزایش تقاضا از سوی خریداران خارجی، بهبود شرایط اقتصادی و ارائه مشوق های دولتی برای سرمایه گذاری در ساخت و ساز است.

بر اساس گزارش انجمن املاک و مستغلات قبرس شمالی، ارزش معاملات املاک در این کشور در سال 2022 از ده میلیارد پوند فراتر خواهد رفت که نسبت به سال 2021 افزایش 25 درصدی داشته است. این افزایش عمدتاً به دلیل افزایش تقاضا از سوی خریداران خارجی بوده است.

قبرس شمالی به دلیل آب و هوای معتدل، سواحل زیبا و هزینه کم زندگی، یک مقصد محبوب برای سرمایه گذاری ملک است. در سال های اخیر تقاضای خریداران خارجی از کشورهایی مانند آلمان، روسیه و بریتانیا افزایش قابل توجهی داشته است.

دولت قبرس شمالی نیز با ارائه تضمین های قوی برای سرمایه گذاری در املاک و پایین نگه داشتن مالیات برای آنها به این روند کمک کرده است. مشوق ها شامل وام های کم بهره و تعویق مالیات است.

رونق ساخت و ساز در قبرس شمالی فرصت های شغلی بسیاری را در بخش های مختلف از جمله ساخت و ساز، مهندسی و املاک ایجاد کرده است. اقتصاد کشور را بهبود بخشیده و به رفاه مردم کمک کرده است.

رشد ساخت و ساز در قبرس شمالی روند مثبتی است که به بهبود اقتصاد این کشور و افزایش رفاه مردم آن کمک کرده است. با ادامه این روند، انتظار می رود فرصت های شغلی بیشتری در کشور در بخش های مختلف از جمله ساخت و ساز، مهندسی و املاک ایجاد شود.

شغل های پردرآمد در قبرس شمالی در بخش آموزش

در سال های اخیر، صنعت آموزش در قبرس شمالی رشد و توسعه قابل توجهی را تجربه کرده است. این به دلایل مختلفی از جمله افزایش تقاضای دانشجویان بین المللی، بهبود کیفیت آموزش و ارائه بورسیه های تحصیلی بالاتر برای دانشجویان بین المللی است.

بر اساس گزارش وزارت آموزش و فرهنگ قبرس شمالی، تعداد دانشجویان بین المللی این کشور در سال 2022 به بیش از 10 هزار نفر رسیده است که نسبت به سال 2021 رشد 20 درصدی داشته است. این افزایش عمدتا به دلیل بهبود است. وضعیت اقتصادی و سیاسی در قبرس شمالی با شهریه کم.

قبرس شمالی به دلیل هزینه پایین زندگی، کیفیت بالای آموزش و نزدیکی به اروپا، مقصدی محبوب برای دانشجویان بین المللی است. این کشور دارای دوازده دانشگاه دولتی و خصوصی است که برنامه های آموزشی در زمینه های مختلف از جمله علوم پزشکی، مهندسی و علوم انسانی و انواع مهارت های فنی از مقطع کاردانی تا فوق دکترا ارائه می دهند.

علاوه بر افزایش تقاضا، بهبود کیفیت آموزش نیز به توسعه آموزش و پرورش در قبرس شمالی کمک کرده است. در سال های اخیر کشور سرمایه گذاری های زیادی در زمینه آموزش انجام داده است و کیفیت آموزش در دانشگاه های کشور بسیار ارتقا یافته است. به عنوان مثال، دانشگاه مدیترانه دارای رتبه 5 ستاره از مرکز QS است.

رشد صنعت آموزش و پرورش در قبرس شمالی فرصت های شغلی زیادی را در بخش های مختلف از جمله آموزش، پژوهش و خدمات دانشجویی ایجاد کرده است.

در زیر برخی از مزایای تحصیل در قبرس شمالی آورده شده است:

هزینه کم زندگی: هزینه زندگی در قبرس شمالی بسیار کمتر از کشورهای اروپایی است. هزینه زندگی در این کشور به لیر ترکیه است و بسیاری از امور روزمره از جمله حمل و نقل و بسته های تلفن همراه برای دانش آموزان مهدکودک رایگان است.

کیفیت بالای آموزش: بسیاری از دانشگاه های بین المللی شناخته شده در قبرس شمالی وجود دارند که تبادلات علمی عالی با بهترین دانشگاه های جهان دارند.

زبان انگلیسی: زبان انگلیسی به عنوان زبان اصلی آموزشی در دانشگاه های قبرس شمالی استفاده می شود.

موقعیت جغرافیایی مناسب: قبرس شمالی کشوری کوچک و نزدیک به اروپا است. این امر دسترسی به فرصت های کار و تحصیل در اروپا را تسهیل می کند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.