ورق استیل مات 304

مجله قلمستان

آهنگ جدید فریدون آسرایی به نام «جنگ میشه»
برای داشتن تجربه خواب بهتر، موقعیت مناسب خواب مهم است
زمان آب دادن با کنترلر دیجیتال شکارچی فرا رسیده است
سالن زیبایی چیست؟
هر آنچه باید در مورد زگیل تناسلی مردانه بدانید.
آهنگ جدید کسری زاهدی به نام «منو تنها ولم کردی تموم زندگیم»

ورق استیل مات 304

استیل ماتورک 304 در این مقاله از سری مقالات شرکت بازرگانی آهن و فولاد سامان تجارت بررسی خواهد شد. کاربرد اصلی فولاد ضد زنگ 304 تولید اقلامی مانند لوازم خانگی می باشد. از این محصولات در ساخت نما به خصوص برای بیرون استفاده می شود.

انواع ورق استیل مات 304 در بازار موجود است که برای تولید آنها از استانداردی که به این صفحه اشاره دارد استفاده می شود. از ورق استیل مات برای ساخت نرده راه پله نیز استفاده می شود. علاوه بر این، می توان از آن برای صنایع نظامی و هوافضا نیز استفاده کرد. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با استاندارد ورق استیل 304 آشنا کنیم و بگوییم تفاوت فولاد 304 و 316 به عنوان دو کیفیت مهم ورق استیل چیست؟

ورق استیل مات 304

برخی منابع نیز این نوع ورق را فولاد 18/8 عنوان کرده اند. این نام به دلیل مقدار کروم و نیکل استفاده شده در تولید این کاغذ است. ورق فولادی 304 حاوی 18 درصد کروم و 8 درصد نیکل است. تعداد این عناصر در ترکیب ورق های فولادی باعث تفاوت بین 304 و 316 ورق فولادی می شود. اما ماهیت و کاربرد این دو کاغذ بسیار شبیه به هم هستند. هر دوی این ورق ها در برابر خوردگی و پوسیدگی مقاوم هستند. همچنین هر دو محصول دارای ویژگی های مشترک دیگری هستند که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.

مهمترین کاربردهای ورق استیل 304

از مهمترین کاربردهای ورق استیل مات 304 می توان روکش سینک ظرفشویی و انواع قابلمه در سایزهای مختلف را برشمرد. زیرا این محصول مقاومت در برابر خوردگی بالایی دارد و می تواند بدون شکستگی یا تغییر شکل در معرض تنش های بسیار عمیق قرار گیرد.

ورق فولادی 304 لیتری نیز از نوع ورق های 304 است با این تفاوت که میزان کربن مصرفی در ترکیب آن کمتر است. از این نوع صفحه برای بهبود جوشکاری در ساخت قطعات سنگین استفاده می شود. با این نوع صفحات می توان انواع صفحات و لوله ها را نیز ساخت.

انواع ورق استیل 304

ورق استیل 304  مهفا انواع مختلفی دارد که تفاوت اصلی این انواع در شکل آنهاست.

ورق استیل مات 304

ورق فولادی روشن 304

ورق فولادی نگیرید

یک صفحه فولادی بگیرید

ویژگی های متمایز دو نوع اول از نام آنها مشخص است. اما ورق فولادی چه فایده ای دارد؟ این اصطلاحات به توانایی ورق در جذب یا عدم جذب آهنربا اشاره دارد. به عبارت دیگر آیا ورق می تواند آهنربا را جذب کند یا خیر؟ در برخی موارد این ویژگی ضروری است، اما در برخی دیگر از ورق‌سازی‌ها نیز دقت می‌شود که ورق استنلس استیل 304 ترجیح داده شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.