زمان آب دادن با کنترلر دیجیتال شکارچی فرا رسیده است


امروزه تکنولوژی تغییرات زیادی را در مدل کشاورزی و تولید محصولات زراعی به وجود آورده است که یکی از آنها معرفی تکنولوژی آبیاری برنامه ای است. این روش نه تنها از استفاده از منابع آبی که امروزه بسیار کمیاب است جلوگیری می کند، بلکه تمامی کارها بر اساس قوانین و اصول انجام می شود. کنترلر هانتر به گونه ای طراحی شده است که نیازهای شما را برآورده کند و شرایط مناسب برای آبیاری دیجیتال را ایجاد کند.

آبیاری دیجیتال چیست؟

در گذشته برای آبیاری گیاهان و محصولات کشاورزی، کارگر، کشاورز یا فردی که مسئول آبیاری گیاهان بود باید در زمان های معینی روی زمین می بود و به گیاهان آبیاری می کرد. گاهی اوقات خطای انسانی باعث آبیاری بیش از حد گیاهان می شود که می تواند عملکرد محصول را کاهش دهد. اما به لطف فناوری آبیاری دیجیتال تمامی این مشکلات به طور کامل برطرف شده و آب در زمان مناسب و در مقادیر مشخص شده به گیاهان می رسد. این روش آبیاری بر این اساس است که محصولی به نام کنترلر هانتر قادر است تمامی وظایف را با دقت تعریف شده در حافظه خود انجام دهد. این موضوع بسیار مهم است و می تواند کارایی محصولات کشاورزی را افزایش دهد.

ویژگی های Hunter Controller

این محصول دارای ویژگی های متعددی است که باعث شده است تا استفاده از آن در صنعت کشاورزی از جمله آبیاری قطره ای مورد توجه قرار گیرد. حواستان باشد که در هنگام خرید این محصول باید به پارامترهای فنی آن توجه کنید و از خرید کالای اورجینال مطمئن شوید. اگر کالای تقلبی بخرید تا مدت زیادی نمی توانید از آن استفاده کنید و به زودی ایرادات آن مشخص می شود.

مقاومت در برابر رطوبت

یکی از مهم ترین ویژگی های این کنترلر هانتر مقاومت آن در برابر رطوبت است. همانطور که مشخص است این کنترل بر روی زمین یا زیر زمین قرار می گیرد و در صورت عدم مقاومت صحیح به سرعت خراب می شود و دیگر مورد استفاده قرار نمی گیرد. استانداردهای به کار رفته در این کنترلر آن را در برابر عوامل محیطی مقاوم کرده و به راحتی قابل استفاده است. https://chchek.com/irrigation-timing-with-hunter-digital-controller/
 
قاب آلیاژی مقاوم در برابر زنگ زدگی قوی

یکی دیگر از مواردی که کنترلر هانتر را به محصولی شایسته تبدیل می کند، شاسی محکمی است که در ساخت آن به کار رفته است. همانطور که متوجه شدید این کنترلر در معرض خطرات محیطی قرار دارد. به همین دلیل سازندگان سعی می کنند این الزامات را برآورده کنند و از قوی ترین فلزات استفاده کنند. این فلزات در برابر خوردگی و خوردگی بسیار مقاوم بوده و ساختار خود را به سرعت از دست نمی دهند. بنابراین باید بدانید که در ساخت این کنترلر اغلب از فلزات سختی مانند فولاد یا آلومینیوم استفاده می شود که آن را به محصولی مناسب تبدیل می کند.

نصب ساده

آنچه باید در مورد کنترلر Hunter بدانید، قابلیت نصب آسان آن است. برخی از کنترلرهای موجود در بازار روش های نصب پیچیده ای دارند. این امر نصب و استفاده از آن را بسیار دشوار می کند. با در نظر گرفتن این مشکل، اگر می خواهید از محصولات هانتر استفاده کنید، نگران نصب آنها نباشید. شما به راحتی می توانید این کنترلر را در محیط مورد نظر خود نصب کنید. یا می توانید از یک متخصص بخواهید که این کار را برای شما انجام دهد.

کنترلر با باتری کار می کند

یکی دیگر از دلایل استفاده از این کنترلر عمر باتری است. باتری به کار رفته در داخل این کنترلر باعث می شود که به طور عادی کار کند و نیازی به برق نداشته باشد. باتری این کنترلر بسیار قدرتمند است که می توانید با خیال راحت آن را در هر محیطی نصب کنید و مطمئن باشید که می تواند تمام دستوراتی که به شما داده می شود را انجام دهد. این موضوع باعث شده تا کشاورزان یا مهندسان کشاورزی بدون نگرانی از این محصول استفاده کنند.

از کجا می توانم هانتر کنترل را بخرم؟

تا اینجا سعی کردیم اطلاعات کاملی در مورد ویژگی های کنترلر هانتر در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که مشاهده می کنید این کنترلر در برابر رطوبت مقاوم بوده و بدنه آن از آلیاژ بسیار مقاوم ساخته شده است. علاوه بر این، این کنترلر با باتری کار می کند و نیازی به برق ندارد. بهتر است بدانید که کنترلر هانتر یک محصول ایده آل در بازار است و می تواند مدل کشاورزی و آبیاری را متحول کند. اگر به دنبال یک مرکز مطمئن برای خرید این محصول هستید و می خواهید در زمان خرید گارانتی دریافت کنید، می توانید به فروشگاه تجاری آب نیرو مراجعه کنید. این مرکز اعتبار زیادی دارد و شما می توانید محصولات مورد نیاز خود را با خیال راحت خریداری کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.