ثبت شرکت در ترکیه

مجله قلمستان

آهنگ جدید فرزاد فرخ به نام «دل به دلم بده عزیزم واست جونمو میدم»
مزایای تخت های ضد آب چیست؟
راهنمای کامل تعویض روغن موتور خودرو
بهترین سریال اکشن کره ای (از آنجایی که ما همه مردگان بازی مرکب هستیم)
3 راه تضمینی برای زندگی در قبرس شمالی
بادمجان کبابی شمال به این ترتیب تهیه می شود

ثبت شرکت در ترکیه


سرمایه گذاری همیشه یک تجارت پر ریسک و مهم است. حال اگر در مورد ثبت شرکت در خارج از کشور سوالی وجود دارد مناسب است تمامی مشکلات و هزینه ها را به دقت بررسی و سپس تصمیم گیری نمایید. شرایط ثبت شرکت در ترکیه کار سختی نیست و با کمک کارشناسان این حوزه در کمترین زمان ممکن انجام خواهد شد. ایرانی‌کارت با پشتوانه سال‌ها تجربه در فعالیت‌های بین‌المللی، اکنون خدمات حرفه‌ای و قابل اعتماد ثبت شرکت در خارج از کشور را با برند پالیز ارائه می‌دهد. با موسسه مهاجرتی شاهان همراه باشید.

چرا در ترکیه ثبت نام کنید؟

چرا ثبت شرکت در ترکیه؟ این سوال ممکن است برای ما ایرانی ها نسبت به سایر افراد پاسخ های متفاوتی داشته باشد. ترکیه کشوری است که در سال‌های اخیر در بخش‌های اقتصادی بسیار توسعه یافته است و می‌توان با تضمین ثبات سیاسی و اقتصادی در این کشور سرمایه‌گذاری کرد. در این کشور قوانین ثبت شرکت مشابه قوانین ثبت شرکت در جمهوری اسلامی ایران است اما با تفاوت های جزئی. توجه داشته باشید که با ثبت شرکت در ترکیه امکان اخذ اقامت وجود ندارد. تابعیت ترکیه شما با ارائه راهنمای ثبت شرکت در ترکیه بررسی می شود.

اقتصاد ترکیه

قبل از سرمایه گذاری در یک بخش و منطقه، باید شرایط اقتصادی آن را بررسی کنیم. اقتصاد ترکیه آمیزه ای از صنایع بومی و صنعتی است که هر روز در حال رشد است. جالب است بدانید که سازمان اطلاعات آمریکا ترکیه را در گروه کشورهای توسعه یافته قرار داده است و در آخرین رتبه بندی ترکیه در رده 20 کشور صنعتی اول قرار دارد.

کشاورزی، صنایع مختلف، ارتباطات، ساخت و ساز، گردشگری، خدمات مالی و بانکی از مهم ترین حوزه های فعالیت اقتصادی ترکیه هستند که در سال های اخیر نتایج خوبی به دست آورده اند. البته اتفاقات کنونی اقتصاد ترکیه که باعث کاهش ارزش لیر ترکیه در برابر دلار آمریکا شده است را نباید نادیده گرفت، اما خیالتان راحت باشد زیرا دولت این کشور برنامه ریزی دقیق و عملی برای حل این مشکل دارد. با قوانین تسهیل کننده سرمایه گذاری موجود در این کشور.

مزایای ثبت شرکت در ترکیه

مهمترین مزیت ثبت برند در این کشور وجود تسهیلات ویژه برای شرکت های خارجی در ترکیه است که نیازهای ویژه سرمایه گذاران و کارآفرینان کشورهای خارجی به ویژه سرمایه گذاران ایرانی را فراهم می کند.

هزینه ثبت شرکت در ترکیه

هزینه های ثبت شرکت و مالیات در ترکیه

مالیات بر ارزش افزوده (VAT)

مالیات بر معاملات بانکی و بیمه

تمبر مالیاتی

هزینه های اولیه برای تاسیس شرکت

سرمایه اولیه برای ثبت شرکت

انتقال پاسپورت در دفتر اسناد رسمی

هزینه های دفاتر رسمی و مهر آنها در وزارت دارایی ترکیه

هزینه امضا، وکالت نامه و مترجم

به طور کلی هزینه های ثبت شرکت در ترکیه

هزینه های جاری کسب و کار در ترکیه

مدیر حسابدار حقوق و دستمزد

تعیین حداقل دستمزد کارگران

هزینه اجاره دفتر شرکت

هزینه برق و اینترنت و تلفن و آب.

مالیات بر درآمد شرکت (22% از سود خالص).

مالیات اجاره بها دفاتر شرکت معادل 23 درصد می باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.