بهترین سریال اکشن کره ای (از آنجایی که ما همه مردگان بازی مرکب هستیم)


ژانر عاشقانه بخشی جدایی ناپذیر از بسیاری از درام های کره ای است. با این حال، اگر به دنبال یک سریال متفاوت هستید، این یکی برای شماست. کره جنوبی مدت هاست که سریال های اکشن خوبی ارائه می دهد. اما هیچ کدام به اندازه بازی ترکیبی محبوب نشدند.

حالا می خواهیم به سراغ بهترین سریال کره ای بدون در نظر گرفتن آخرین های این سری برویم. به ندرت پیش می آید که مردم نوع کار را دوست نداشته باشند. معمولا داستان سریعتر پیش می رود، خسته کننده نیست و آدرنالین افزایش می یابد. با ویدو همراه باشید تا بهترین سریال اکشن کره ای را تجربه کنید.

از جاسوس‌ها گرفته تا پلیس‌های فاسد گرفته تا فانتزی مبتنی بر زامبی، درام‌های اکشن کره‌ای همه آن‌ها را به نمایش می‌گذارند. تنوع ژانر در میان درام های K بسیار زیاد است، با کیفیت تولید عالی، بازیگران بااستعداد، و سکانس های اکشن چشمگیر که آن ها را به تماشای ضروری تبدیل می کند.

تمامی روش های ذکر شده در مقاله زیر جزو بهترین ها در دنیای اکشن هستند، پس توصیه می کنیم حتما آن ها را مشاهده کنید. دست ها برای انتخاب بهترین برنامه های کره ای باز است. زیرا هر سبک و داستانی متفاوت است و شما می توانید با توجه به خواسته خود بهترین گزینه را انتخاب کنید.

سری تکالیف بعد از مدرسه

سریال کره ای After School به کارگردانی Song Yong-il و نویسندگی Yoon-soo اقتباسی از وبتون محبوب به همین نام است. پس از موفقیت سریال We're All Dead که داستان مبارزه دانش آموزان با زامبی ها را بررسی می کرد، این سریال به سراغ داستانی مشابه رفته است.

در Duty After School 2023 با گروهی از فارغ التحصیلان دبیرستان سروکار داریم که به جای آماده شدن برای کنکور و رفتن به دانشگاه، ناگهان در موقعیتی خارق العاده قرار می گیرند. آنها مجبور به گذراندن آموزش های نظامی فشرده و تبدیل شدن به سربازان کره جنوبی شدند.

پادشاهی - پادشاهی

داستان این سریال در مورد ولیعهد سلسله چوسان است که قرار است به دهکده ای دورافتاده برود که گزارش شده موجودات عجیب و غریب به آنجا حمله کرده اند. اما پس از ورود به روستا شاهد اتفاقات عجیب و وحشتناکی است. یک بیماری واگیردار در دهکده پخش شد و همه تبدیل به یک زامبی شدند. آیا ولیعهد می تواند قبل از پایان فاجعه پیام خطر را به پایتخت برساند؟

آفتابی - آقای نیکو

این سریال تاریخی و اکشن پس از انتشار با استقبال بسیار خوبی مواجه شد و توانست در مدت کوتاهی به اثری پرمخاطب تبدیل شود. پس اگر این سریال جذاب را ندیده اید، از همین امروز تماشای آن را شروع کنید.

در طول لشکرکشی دولت ایالات متحده (آمریکا) در چوسان در سال 1871، پسری اهل چوسان یک کشتی جنگی آمریکایی را سوار کرد و عازم آمریکا شد. وقتی بزرگ شد، سال ها بعد به عنوان یک سرباز آمریکایی مستقر در چوسان به میهن خود بازگشت.

پسر سیاه - پسر سیاه

این سریال اکشن و آخرالزمانی یکی از ساخته های جدید نتفلیکس است که تاکنون تنها شش قسمت از آن منتشر شده است. پس اگر شما هم جزو افرادی هستید که این سریال را تماشا کرده اید، نظر خود را در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

در سال در سال 2071، آلودگی هوای سمی جهان را ویران کرده است و تنها یک درصد از جمعیت زنده مانده اند. مردم به محافظت و تحویل بسته ها به خانه های خود بدون ماسک و راننده معروف هستند. شوالیه معروفی به نام نایت 5-8 با مهاجر جوانی به نام سائول آشنا می شود. با کمک پست فرماندهی اطلاعات دفاعی در سئول A، نایت 5-8 سا وول را آموزش می دهد و راهنمایی می کند تا به او در رسیدن به رویاهایش در دنیایی خطرناک و وحشیانه کمک کند.

شش اژدهای پرواز - شش اژدهای پرواز

اگر به سریال های تاریخی و اکشن علاقه دارید، ویدو تماشای این پنجاه قسمت را توصیه می کند.

داستان این سریال در زمان پادشاهی پادشاه بانگ وون، سومین پادشاه سلسله چوسون اتفاق می افتد. این سریال تاریخی و تخیلی جاه طلبی ها، سقوط ها و موفقیت های شش شخصیت را در طول این سلطنت دنبال می کند. آبانگوون پادشاه سلسله چوسون و پدر پادشاه سجونگ است. او به پدرش Taejo کمک کرد تا سلسله Joseon را تأسیس کند. اما…

علامت - علامت

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.