شرایط سنی تافل برای ریدینگ


آیا به فکر شرکت مجدد در آزمون تافل تضمینی هستید؟ در این صورت، باید با شرایط آزمون، مراحل درخواست و دستورالعمل های پذیرش دانشگاه های انتخابی خود آشنا شوید.

توجه داشته باشید. قبل از اینکه قصد شرکت مجدد در آزمون تافل را داشته باشید، تأثیر آن را بر شانس پذیرش خود در نظر بگیرید و هزینه آزمون تافل را با مزایای آن مقایسه کنید.

1. محدودیت برای شرکت در آزمون تافل: برای شرکت مجدد در آزمون تافل محدودیت خاصی وجود ندارد، اما بین تاریخ های آزمون 12 روز مهلت انتظار اجباری وجود دارد.

2. روش ثبت نام: ثبت نام مجدد تافل از طریق همان روش های ثبت نام اصلی بدون تخفیف رایگان انجام می شود.

3. پذیرش دانشگاه: دانشگاه ها معمولاً فقط به نمرات مورد نظر شما نگاه می کنند. بخش "بهترین های من" که بهترین نمرات شما را در هر بخش از آزمون نشان می دهد نیز به حساب کاربری شما اضافه شده است. بنابراین اگر چندین بار در تافل شرکت کنید، می توانید بهترین نمرات هر قسمت از آزمون ها را برای دانشگاه ارسال کنید.

4. چند بار تکرار: به طور کلی توصیه می شود تافل را زیاد تکرار نکنید. در عوض، برای آمادگی بهتر، با منابع مناسب مانند آزمون TPO نسخه 74 تمرین کنید و مشکلات عملکرد تافل Reading، TOEFL Speaking، TOEFL Listening و TOEFL Writing خود را حل کنید.

شرایط سنی تافل برای دریافت بورسیه

آیا می خواهید در خارج از کشور تحصیل کنید اما بودجه ندارید؟ ما به شما می گوییم که می توانید برای رسیدن به رویای خود بورس تحصیلی بگیرید. ما شرایط سنی بورسیه تافل و سایر شرایط آزمون تافل را برای بورسیه ها بررسی می کنیم:

1. کمک هزینه های تحقیقاتی تافل برای کمک به متقاضیان در انجام تحقیقات دکترا یا دریافت بودجه برای ایده های پایان نامه خود طراحی شده است.

2. متقاضیان برای دریافت بورسیه امتحانی تافل باید نشان دهند که در 60 کلاس یا بیشتر شرکت کرده اند، مدتی را صرف مطالعه زبان با استفاده از روش های تافل کرده اند و حداقل پنج سال سابقه تدریس زبان انگلیسی را داشته باشند.

3. برای واجد شرایط بودن و دریافت بورسیه های تحقیقاتی خدمات دانشجویان جوان (YSS)، یک فرد باید در رشته تحصیلی انتخابی خود به خوبی تسلط داشته باشد و به زبان انگلیسی تسلط کامل داشته باشد.

نمرات تافل در ایران

بسیاری از دانشجویان ایرانی خواهان دریافت مجوز برای تحصیل در دانشگاه های انگلیسی زبان خارج از کشور هستند. دلایل مختلفی وجود دارد که تافل می تواند به آنها در رسیدن به اهدافشان کمک کند. اما دلیل اصلی این است که تافل به عنوان یک مدرک بین المللی برای دانشگاه های معتبر و بورسیه ها عمل می کند و مهارت های ارتباطی را تقویت می کند و برای چالش های تحصیل در خارج از کشور آماده می شود.
 برای شرکت در آزمون GRE هوم ادیشن کلیک کنید.

شرکت در آزمون تافل در ایران شرایط خاصی ندارد. در اینجا به مهمترین نکات می پردازیم:

1. برای آزمون تافل در ایران محدودیت سنی و مدارک تحصیلی خاصی لازم نیست.

2. دانشجویان باید پاسپورت معتبر همراه با نام، عکس و امضا داشته باشند. آنها همچنین باید یک ایمیل یا نامه تاییدیه از ETS یا مرکز آزمون با شماره ثبت نام، تاریخ امتحان و محل تست دریافت کنند.

3. دانشجویان باید شرایط دانشگاه یا موسسه مورد نظر خود را بررسی کنند، زیرا ممکن است برخی از آنها به حداقل نمره تافل یا سایر مدارک تحصیلی نیاز داشته باشند یا شرایط سنی آزمون تافل را تعیین کرده باشند

اگرچه تافل تنها آزمونی برای سنجش مهارت انگلیسی است، ولی دقت داره توانایی شما برای ورود به دانشگاه مورد نظرتان ممکن است به عملکرد شما در این آزمون بستگی داشته باشد. از آنجایی که هیچ محدودیت سنی برای شرکت در آزمون تافل وجود ندارد، می‌خواهید مطمئن شوید که آمادگی خوبی دارید و می‌دانید که در روز آزمون چه انتظاری دارید. اجازه ندهید این شما را از ادامه تحصیل باز دارد. برای گرفتن بهترین نتایج در آزمون تافل از منبع مناسب با نمونه سوالات کمک بگیرید. و راه را برای پیشرفت در مطالعات خود هموار کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.