تست هوش مصنوعی SGE در گوگل راه اندازی شد


اگر شما یک توسعه دهنده یا SEO هستید یا به دلیل کاری که انجام می دهید به دنیای فناوری متصل شده اید. حتماً در مورد هوش مصنوعی و توسعه آن یاد گرفته اید. یکی از سوالات متداول این است که آیا هوش مصنوعی می تواند جایگزین انسان شود؟ یا روی بسیاری از مشاغل تاثیر می گذارد؟ پاسخ به این سوال که می تواند جایگزین هوش انسان شود، خیر است، آنطور که از اخبار منتشر شده دیده نمی شود. در این راستا بدیهی است که می تواند ابزار مناسبی برای دستیابی به اهداف شخصی و کاری باشد. باید بگوییم که راه درازی در پیش داریم تا هوش مصنوعی بتواند پیشرفت های قابل توجهی داشته باشد. ممکن است از این زمان برای به روز رسانی اطلاعات شخصی و پیشرفت شما استفاده کنیم. در این مقاله به طور مختصر در مورد هوش مصنوعی و تاثیر آن بر کسب و کار و سئو و همچنین اخباری که اخیرا منتشر شده است صحبت خواهیم کرد. در ادامه این مقاله با وب سایت بلاگتون همراه باشید.

آخرین نسخه Google Search Foundation Experience

اگر بخواهیم توضیح واضحی در مورد این قابلیت جدید در گوگل بدهیم، ابتدا باید ببینیم موتور جستجوی گوگل دقیقا چه می کند. اگر بخواهیم ببینیم گوگل اخیراً چه کار کرده است، باید آن را به دو دسته تقسیم کنیم. یعنی از این به بعد دو نوع نتیجه جستجو خواهیم داشت. یعنی نتایج ارگانیک و نتایج تعامل با SGE در دسترس ما خواهد بود و این به روز رسانی می تواند تجربه بسیار تمیزی برای کاربران و مخاطبان گوگل باشد. در قسمت SGE بین 5 تا 15 وب سایت و نتیجه در قسمت هوش مصنوعی برای کاربر نمایش داده می شود که در دو فرمت چرخ فلکی و ستونی قابل نمایش است. علاوه بر صفحات وب‌سایتی که معمولاً نمایش داده می‌شوند، چرخ فلک همچنین پیشنهادات عکس، پادکست و ویدیو را نمایش می‌دهد و ممکن است به کاربر اجازه دهد روی یکی از آنها کلیک کند.

تست هوش مصنوعی SGE توسط گوگل راه اندازی شد

اکنون اخباری در سرتاسر وب و سایت های خبری در مورد راه اندازی تجربه موتور جستجوی گوگل منتشر شده است. در واقع تعداد کمی از شنوندگان با این مشکل مواجه می شوند و تکمیل آن زمان زیادی می برد. صنعت فناوری آمریکا در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت که دسترسی به آزمایشگاه‌های جستجو در حال حاضر امکان‌پذیر است، اگرچه در حال حاضر محدود است و به صورت آزمایشی در موتور جستجوی گوگل راه‌اندازی می‌شود.

کار این بخش، یعنی. آزمایشگاه جستجوی گوگل این است که کاربران پس از دسترسی در لیست انتظار قرار می گیرند و در حال حاضر مشخص نیست که لیست انتظار چقدر خواهد بود. جالب اینجاست که قابلیت های SGE به گونه ای است که پس از انجام جستجو یا پرسیدن سوال از مخاطب، نتایج آن در یک هوش مصنوعی مولد قرار می گیرد و جایگاه آن بالاتر از گوگل است و به جای نمایش سایت های Popular که مستقیما پاسخ می دهند، نمایش داده می شود. . کاربر.

به گفته The Verge، این فناوری را می توان بزرگترین پیشرفت تاریخ گوگل دانست و به گونه ای عمل می کند که تعامل بین موتور جستجو و کاربران، کاربر و مخاطب را بسیار افزایش می دهد.

جالب است بدانید که این جابجایی می تواند منجر به تحول عظیمی در صنعت سئو شود زیرا به جای تمرکز بر سئو و بهینه سازی، وب سایت ها باید تلاش کنند تا جایگاهی در نتایج هوش مصنوعی کسب کنند. شاید رتبه‌بندی در این نتایج کمی سخت‌تر باشد، اما ما انتظار داریم که پایدارتر باشد و سایت‌ها را به هدف خود برای جذب بیشترین تعداد ممکن مخاطب واقعی هدایت کند.

در واقع پیشرفت این هوش مصنوعی یک کابوس وحشتناک برای وب سایت های خبری است و دلیلی ندارد که اگر مخاطبان در صفحه اصلی گوگل نتوانند پاسخ سوال خود را بیابند و کلیک نکنند، باید به فکر تغییر باشیم. برخی از استراتژی ها و مدل های کسب و کار وب سایت ها. بنابراین، ما معتقد نیستیم که گوگل رویکردی به اصطلاح مسئولانه ارائه دهد و باید منتظر توسعه هوش مصنوعی باشیم.


مراجعه به سایت: https://blogten.ir/search-generative-experience/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.