چند ويژگي خيره كننده تك شاخ هاي بازاريابي

يك بازارياب افسانه اي يا به اصطلاح يك تك شاخ بازاريابي، ده ويژگي خاص دارد كه البته مي توان اين ويژگي ها را به تمام شركت تعميم داد. اگر شما نيز يك تك شاخ بازاريابي پيدا كرديد، سريعا او را استخدام كنيد. خواهيد ديد كه او نيز به همان سرعت، شركت شما را رشد خواهد داد. تك شاخ هاي افسانه اي را مي توان از روي ده ويژگي شاخصي كه دارند تشخيص داد. 


1-ذهن تحليل گر

تك شاخ هاي بازاريابي دوست دارند داده ها و روندها را تجزيه و تحليل كنند و از آن به منظور به روزرساتي استراتژي ها و پيام هاي خود استفاده نمايند. براي آن ها فرقي نمي كند كه بخواهند در گزارش هاي فروش غوطه ور شوند يا اين كه صرفا به تجزيه و تحليل سايت شركت بپردازند، تك شاخ هاي بازاريابي به كسب و تحليل هر داده اي مشتاق اند و آن را غنيمت مي شمارند.


2-داستان سرايان حرفه اي

تك شاخ هاي بازاريابي به صورت ذاتي داستان سراياني قوي هستند. آن ها مي دانند كه چگونه مي توانند توجه مخاطب خود را جلب كرده و بر روي او اثرگذار باشند. مهم نيست كه خدمت يا محصولي كه مي فروشند، چه اندازه پيچيده باشد، تك شاخ هاي بازاريابي مي توانند آن را به داستاني جذاب و قابل درك براي خريدار تبديل كنند آن هم به نحوي كه مخاطب از شنيدن آن لذت ببرد و هيجان زده شود.


3-صداقت 

همه مردم مي توانند ريا و دروغ را از فاصله يك مايلي هم تشخيص بدهند. مردم به محض اين كه يك پيام دروغين را دريافت كنند، از شنيدن آن دل زده شده و راه هاي ارتباطي خود را با فرستنده اين پيام، تا جايي كه ممكن باشد قطع و يا محدود مي كنند.

تك شاخ هاي بازاريابي پيام هايي صادقانه و صميمي به مخاطبان خود ارسال كرده و با اين كار اعتماد و باور آن ها را به بهترين شكل ممكن جلب مي كنند.


4-متعهد 

هرگز ممكن نيست كه از زبان يك تك شاخ بازاريابي وعده اي بشنويد كه پوچ، بيهوده و غيرقابل انجام باشد. آن ها هميشه راهي براي رسيدن به اهداف تعيين شده خود پيدا مي كنند، حتا اگر بودجه اي محدود در اختيارشان گذاشته شود و يا اين كه مهلت كمي براي تكميل هدف خود داشته باشند.

 

بقيه مطالب را در https://www.owj.io/ مطالعه كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.